Základní obchodní podmínky IC Praha, s.r.o.
Objednávání zboží
- objednávky možno zasílát poštou, faxem nebo elektronickou poštou; stabilní zákazníci mohou objednávat i telefonicky
- objednávky potvrzujeme na vyžádání
- v případě, že neobdržíte naši reakci na Vaši objednávku do ca. 5 pracovních dnů, můžete považovat objednávku za námi akceptovanou v plném rozsahu.
Ceny
- ceny jsou sjednávány dohodou ve vztahu k celkové hodnotě objednávky
- nabídnuté ceny jsou platné pro aktuální nabídku, v případě rámcové objednávky garantujeme ceny do vydodání objednaného zboží
- na objednávkách prosím uvádějte naše nabídkové ceny, případně Vaše limitní ceny
Dodací podmínky
- standardní dodací podmínka - fco zákazník, včetně balení
- po dohodě možno osobní odběr zákazníkem (dopravcem zákazníka)
Dodací termíny
- standardně ca. 1 - 2 týdny
- dodací termín upřesníme nabídkou / potvrzením objednávky / kupní smlouvou
- při rámcovém objednávce termín dodání v den požadavku zákazníka.
Platební podmínky
- dohodou - faktura / dobírka / hotovost stabilní zákazníci mají prodloužené doby splatnosti
Majetkové ujednání
- naše společnost zůstává majitelem zboží až do plného zaplacení kupní ceny
- vyhrazujeme si právo možnosti zpětného odebrání zboží v případě nezaplacení faktur
Reklamace
- reklamaci třeba podat v písemné formě, s udáním přesného popisu závady (naměřené hodnoty, předepsané hodnoty, požadavky, atd)
- zjevné vady nutno reklamovat do 5 pracovních dnů po obdržení zboží
- skryté vady v zákonné lhůtě do 6 měsíců
Prodávající si vyhrazuje právo v souvislosti s charakterem zakázky upravit některý bod ze základních obchodních podmínek. O uvedených změnách je povinnen kupujícího neprodleně informovat.